Skip to content
GitLab
Explore
Sign in
Primary navigation
Search or go to…
Project
P
ProgAvExercices
Manage
Activity
Members
Labels
Plan
Issues
Issue boards
Milestones
Wiki
Requirements
Code
Merge requests
Repository
Branches
Commits
Tags
Repository graph
Compare revisions
Snippets
Locked files
Build
Pipelines
Jobs
Pipeline schedules
Test cases
Artifacts
Deploy
Releases
Package registry
Model registry
Operate
Environments
Terraform modules
Monitor
Incidents
Analyze
Value stream analytics
Contributor analytics
CI/CD analytics
Repository analytics
Code review analytics
Issue analytics
Insights
Model experiments
Help
Help
Support
GitLab documentation
Compare GitLab plans
Community forum
Contribute to GitLab
Provide feedback
Keyboard shortcuts
?
Snippets
Groups
Projects
Show more breadcrumbs
NAVES Guyslain
ProgAvExercices
Commits
1df19198
Commit
1df19198
authored
6 months ago
by
Guyslain
Browse files
Options
Downloads
Patches
Plain Diff
typos énoncé TD5
parent
7fc59188
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
Changes
1
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
src/main/java/fr/univamu/progav/td5/TD5.md
+2
-2
2 additions, 2 deletions
src/main/java/fr/univamu/progav/td5/TD5.md
with
2 additions
and
2 deletions
src/main/java/fr/univamu/progav/td5/TD5.md
+
2
−
2
View file @
1df19198
...
...
@@ -12,7 +12,7 @@ du personnage recevant le coup.
Le guerrier
-----------
-
Ses attaques sont physiques : 3
point
s physiques et 0
point
magique.
-
Ses attaques sont physiques : 3
dommage
s physiques et 0
dommage
magique.
-
Il est costaud : il ne subit que la moitié des dommages physiques des
coups qu'il reçoit.
-
Il peut entrer en rage avec son action spéciale. Sa rage lui permet de
...
...
@@ -24,7 +24,7 @@ Le guerrier
Le mage
-------
-
Ses attaques sont magiques : 4
point
s magiques et 0
points
physique.
-
Ses attaques sont magiques : 4
dommage
s magiques et 0
dommage
physique.
-
Il absorbe la magie : s'il reçoit un coup, il ne perd pas de vie à cause
des dommages magiques, au contraire, la moitié des dommages magiques du
coup s'annule avec les dommages physiques (par exemple, pour 5 dommages
...
...
This diff is collapsed.
Click to expand it.
Preview
0%
Loading
Try again
or
attach a new file
.
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Save comment
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment